zModal Titel
X
geblgfdgfdlgsfdlg
7° C
MENU
  • in het nieuws
  • beauty
  • gezondheid
  • lifestyle
  • eten & drinken
  • celebs
  • video
  • Nieuwsbrief
in het nieuws
beauty
gezondheid
lifestyle
eten & drinken
celebs
video
Welkom bij Happylicious Forums.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 17
    aan't roderen Array
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Reputatie Macht
    0

Borstvergroting: graag ervaringen

Hallo!

Ik wil al heel lang mijn borsten laten vergroten. Alvorens ik een afspraak maak voor een consult, wens ik graag eens bij de gewone mens zeg maar, informeren. Ervaringen van vrouwen zijn altijd eerlijker en geven ook een beeld van de negatieve kanten aan een operatie. Sommige chirurgen zijn echt eerlijk, maar toch...ik wil eerst hier eens informeren.

Ik plan om in het ziekenhuis van Bonheiden of in de privékliniek van Oud-Heverlee te gaan (heb geen vertrouwen in bvb wellnesskliniek e.a. die je met promoties rond de oren gooien).
    Wie heeft ervaring met bovenstaande 2?

En, wat achteraf? Hoelang moet je plat liggen? En hoelang blijven ze gezwollen? Ik plande twee weken verlof te nemen, zodat mijn collega's niets vermoeden (draag nu al enorme push-ups, dus ze zijn mijn grotere decollté wel gewoon). Zijn mijn borsten na 2 weken normaal genoeg om gewoon te gaan werken.

Zijn jullie in het algemeen positief over de ingreep op zich? Ben nog nooit geopereerd geweest en ben zelfs bang voor de narcose :s Stel je voor dat er iets misgaat....

Hopelijk kunnen jullie me helpen met jullie pos. en neg. commentaren

skivvy
    Guest

Re: Borstvergroting: graag ervaringen

google er eens op : er zijn heelder fora daarover beschikbaar.

Sabke
    Guest

Een vriendin van mij is geopereerd geweest in de Atlas kliniek (privé kliniek in meise) en ze was er heel tevreden over.
    In het begin mocht ze niets heffen en het rustig aan doen. Denk wel dat ze na 2 weken terug alles kon.

Mijn schoonzus is in Bonheiden geweest maar dan voor een lifting. Ik kan altijd is horen bij welke chirurg ze geweest is.

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Leeftijd
    37
    Reputatie Macht
    0

Ok,mijn mening zal waarschijnlijk niet in dank worden afgenomen,maar toch plaats ik het.

In de Humo van vorige week stond een artikel over de mogelijke gevaren.

Dit terzijde:wat is je normale cupmaat?
    Ik heb een E cup en ik kan je verzekeren:mocht ik morgenvroeg kunnen ontwaken met een B-cup,ik zou dolgelukkig zijn!

Met grote borsten heb je veel last:rugpijn!
    Ik toch.
    Ik heb enkele maanden geleden overwogen om ze te laten verkleinen,maar ik dacht bij mezelf:waarom in iets laten snijden terwijl het gezond weefsel is?Heel veel vrouwen hebben de keuze niet...

Na 2 zwangerschappen + borstvoedingen is alles ook niet meer zo stevig.
    Maar ik heb voor mezelf uitgemaakt,dat zolang ik er geen ondraaglijke hinder van heb,ik eraf blijf.

Ik heb nooit vrouwen begrepen die hun borsten lieten vergroten.
    Er is voor mij maar 1 enkele uitzondering om aan borsten te laten werken (lees vergroten + corrigeren): na een amputatie.

Borstverkleiningen/liften begrijp ik wel.Dit is om de eigen levenskwaliteit te verbetern.

Ik weet dat ik nu commentaar ga krijgen,maar geloof me vrij:grote borsten zijn GEEN zegen.
    Als tiener kreeg ik ongewenste aandacht van mannen.
    Ik was het zo beu dat ze me achterna floten!

Voila,dit was mijn bijdrage.
    Google anders eens op het borstenforum,daar staan veel ervaringen en verhalen.
    Maar let op:lang niet altijd positief...
    Carpe diem

aan't roderen Array
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Reputatie Macht
    0

@ Sabke: zou leuk zijn als je het eens vraagt ja!

@ fiekesof: ieder heeft recht op zijn eigen mening en ik vind het super dat je zo rechtuit durft te zijn. Ik heb het artikel ook gelezen in Humo, maar dat heeft weinig te maken met mijn vragen...dat ging vooral om promotieprijzen en lopende-band klinieken,wat ik dus niet wil.
    Ik begrijp dat je het idd niet makkelijk hebt met je grote borsten, maar weet je hoe erg het is om er geen te hebben, zoals ik? Dat schijnen veel mensen blijkbaar te vergeten. Ik ben hier al tien jaar over aan het twijfelen...ik wil het echt, maar wil liever dat mensen het niet zien (ik doe het dus niet voor het oog van anderen of voor één of andere man). Puur voor mezelf, zodat alles wat beter past.

Er is voor mij een groot verschil tussen vrouwen die van een C naar een E of F gaan om op Pamela Anderson te lijken; of vrouwen die van een A naar max. een C gaan...gewoon om zich wat vrouwelijker te voelen.

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Leeftijd
    37
    Reputatie Macht
    0

@dieet_madam:ja,sorry als ik cru overkwam...
    Ik wil je gewoon mijn andere kant van het verhaal laten horen.
    En als je er al 10 jaar over nadenkt,dan dan ik wel dat je weet wat je doet.

Ik zei het reeds,maar op het borstenforum vind je vast een antwoord op al je vragen.Er zijn ervaringen met chirurgen,fotomateriaal voor en na.
    Antwoorden op vragen zoals nazorg,...
    Kortom daar zul je heel veel info vinden.

Mijn mama heeft kleine borsten.Ze is 55 jaar en amai haar borsten mogen nog gezien worden
    Daar kan ik alleen maar van dromen lol.
    Daarom o.a. dus mijn preek
    Carpe diem

op dreef Array
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Leeftijd
    32
    Reputatie Macht
    7

Mijn zus heeft ook haar borsten laten vergroten in de Atlas kliniek in Meise. Dat was bij dokter Willikens. Zij is van een AAcup, naar een kleine C-cup gegaan. Ze heeft een week verlof genomen en daarna terug gaan werken. (ze werkt als verkoopster in een cosmeticawinkel). De eerste dagen is alles natuurlijk gezwollen en lijken ze groter dan verwacht, maar dat is voornamelijk vocht. Het duurt toch een maand voor je het uiteindelijke resultaat begint te zien. Mijn zus zelf is er supercontent over en ze zei dat ze het veel eerder had moeten doen.

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Leeftijd
    45
    Reputatie Macht
    11

@ fiekesof:Ik begrijp je heel goed.Die wens heb ik ook opstaan en een b hebben.
    Mij man zeg wel dat ze goed zijn niet te groot en te klein maar ik ondervind er ongemakken van.
    Heb zelf een E soms eens een D volgens model van bh.
    Soms heb ik moeite om een bh te vinden waar ik geen hinder heb van de beugels.Soms bij het zitten duwen die onder me arm,en kan je zeggen dat kan pijnlijk zijn.Maar een goede bh vinden die steun geeft zonder beugels heb ik nog niet gevonden.Indien iemand me een winkel kan aanbevelen graag.

Maar begrijp ook dat er sommige borsten willen hebben dat je ziet zonder overdreven maat te hebben.En, dat je dan meer vrouw voelt.
    Zou inderdaad kijken voor een forum die daar meer van afweet.
    De stilte is als slaap, zij verfrist de wijsheid.

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Leeftijd
    37
    Reputatie Macht
    0

Citroengeel:ik ben dus niet de enige...

Heb je in je streek geen goede lingeriewinkel?Daar moeten ze dit toch verkopen?
    Heb je met de warmte geen last onder je borsten?
    Ik schaam me hier dood over,want eigenlijk is dit iets typisch voor bejaarde vrouwen met grote borsten....
    Of de onderrand die snijdt...

Ik koop meestal Chantelle,Marie-Jo.
    Duurder maar zo een verschil in stevigheid.

Die hebben ook bh's zonder beugels.Ze geven toch voldoende steun en je hebt de ongemakken niet van beugels.
    Carpe diem

Sabke
    Guest

Triumph heeft beugelbh's met een "comfortwire" een beugel die meegeeft.
    comfort wire

Bladwijzers

Forum rechten