zModal Titel
X
geblgfdgfdlgsfdlg
7° C
MENU
  • in het nieuws
  • beauty
  • gezondheid
  • lifestyle
  • eten & drinken
  • celebs
  • video
  • Nieuwsbrief
in het nieuws
beauty
gezondheid
lifestyle
eten & drinken
celebs
video
Welkom bij Happylicious Forums.
Pagina 101 van de 687 EersteEerste ... 519199100101102103111151201601 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.001 tot 1.010 van de 6861

Onderwerp: Dukan Dieet

komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Dec 2010
    Reputatie Macht
    0

Re: Dukan Dieet

Wat goed! Raar eigenlijk dat 4 kilo zoveel verschil kan maken..lang geleden dat ik me zó ontzettend fit heb gevoeld. Vanochtend een wandeling gemaakt (ook heuvelop) van 30 minuten. En heb ook totaal geen hongergevoel, eet zo weinig op een dag.

Heel veel succes nog!!

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Leeftijd
    33
    Reputatie Macht
    13

@Marquipruts: Ik wil zeker niet belerend overkomen hoor, maar toch een tipje: ketchup mag eigenlijk niet, want daar zit suiker in... Je hebt waarschijnlijk niet veel gebruikt, dus zal wel geen kwaad kunnen, maar 't is maar dat je het weet hé
    Enneh, "er zitten wel geen koolhydraten in maar wel suiker" => koolhydraten = suikers

Voor de rest: iedereen is hier precies goed bezig hé!

@Mentoss: je kan daar echt mottig van zijn hé Maar geef niet op, tegen morgen voel je je waarschijnlijk al een pak beter!
    - Il faut faire de la vie un rêve, et faire d'un rêve une réalité -

aan't roderen Array
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Leeftijd
    39
    Reputatie Macht
    0

Ik wist dat ketchup niet mag, maar het is slechts een koffielepel, dus zal zeker geen kwaad kunnen. Misschien de volgende keer met Passate doen (tomaten) en een beetje zoetstof. Daar had ik niet aan gedacht.

Vrijdag zal ik mijn doel voor ogen houden en gewoon redbull sugarfree drinken in een longdrinkglas met ijsblokjes, kwestie dat mijn geest bedrogen wordt :-))

We houden het allemaal goed bij zo te lezen! Super! Doe zo voort. Het is zo leuk om al die positieve reacties te lezen. En als er dan eens iemand een probleem heeft, dan steunen we elkaar door dik en dun (letterlijk en figuurlijk!)

aan't roderen Array
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Leeftijd
    33
    Reputatie Macht
    8

Gebruiken jullie vetstof voor het bakken van vlees? En zo ja, wat en hoeveel?
    Ik lees af en toe dat je iets moet bakken met een weinig olie, maar dan lees ik daarna weer dat olie niet is toegestaan.
    Voorlopig grill ik alles zonder vetstof of rooster ik het in de oven. Maar 'k zou op groentedagen toch een vlees/groentewokje willen bereiden maar daar is toch wel iets van vetstof voor nodig.

En hebben jullie soms recepten voor ovenschotels, stoofschotels, wokgerechten,... voor groentedagen?
    Live today, you never know what tomorrow will bring!

komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Nov 2010
    Reputatie Macht
    0

ahhhhhhhhhhhhhhh ik geraak maar niet onder die 72ik word er gewoon gek van en nu zit ik hier nog een uurtje op mijn werk en ik heb goesting op een goei vettig pak friet...ik hoop dat ik het kan volhouden....maar ik heb er echt wel zin in waarom ben ik zo zwak!

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Leeftijd
    33
    Reputatie Macht
    13

Citaat van: Marquipruts
    Ik wist dat ketchup niet mag, maar het is slechts een koffielepel, dus zal zeker geen kwaad kunnen. Misschien de volgende keer met Passate doen (tomaten) en een beetje zoetstof. Daar had ik niet aan gedacht.

dan steunen we elkaar door dik en dun (letterlijk en figuurlijk!)

Ah voila, een koffielepel zal wel geen kwaad kunnen hoor

En inderdaad, hihi. Al hebben we liever door dun dan door dik hé

MissSquash
    Guest

Ik heb het al lang opgegeven, ik ga de principes wel wat trachten in mijn leven in te bouwen, geregeld enkel eiwitten+groenten eten , maar trop is teveel voor mij!

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Leeftijd
    33
    Reputatie Macht
    13

Allé zo freaky, 3 minuten geleden denk ik: "hoe zou MissSquash het eigenlijk nog stellen met Dukan", ik kijk hier en hup
    Soit,

MissSquash, ik denk dat jij toch niet echt veel moest afvallen hé, dus zal je zo ook wel lukken
    't Zal in elk geval beter zijn voor je sociaal leven (en voor de etentjes met de baas, inclusief de drank )
    Geniet ervan

MissSquash
    Guest

Mercikes voor t begrip Sweet_Dreams :-)

Mja een kilo of 3 à 4 en ik zou al content zijn ... Nu tracht ik toch minimaal 1 maaltijd per dag een platte kaas met nepsuiker te eten. Hoop op die manier toch traag maar gestaag wat kwijt te geraken.

Idd voor het sociaal leven zal t beter zijn. Straks kerstmarkt in Brussel

Heb sowieso heel veel aan het boek gehad om wat meer te weten over het positieve van eiwitten. Dus het is zeker niet verloren!

Zo zal ik nu ook regelmatiger s avonds eens een eitje bakken met garnalen in (en zonder brood eten).

Sjiek dat je die ontbijtvergadering zo goed doorstaan hebt, Sweet_Dreams!! Sterke madam...

komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Dec 2010
    Leeftijd
    36
    Reputatie Macht
    0

dus je kan de pannenkoek ook maken zonder de zemelen. Welke verhoudingen suiker en ei moet je dan hanteren? Niemand suggesties voor dagmenu'kes?

Grtz
    startgewicht 16/01: 84,5 kg
    22/01: 81.8 kg 26/01: terug 82,1 (na ramp wknd) streefdoel: 75 kg

Bladwijzers

Forum rechten