zModal Titel
X
geblgfdgfdlgsfdlg
7° C
MENU
  • in het nieuws
  • beauty
  • gezondheid
  • lifestyle
  • eten & drinken
  • celebs
  • video
  • Nieuwsbrief
in het nieuws
beauty
gezondheid
lifestyle
eten & drinken
celebs
video
Welkom bij Happylicious Forums.
Pagina 11 van de 687 EersteEerste ... 9101112132161111511 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 6861

Onderwerp: Dukan Dieet

op dreef Array
    Ingeschreven
    Jul 2003
    Leeftijd
    44
    Reputatie Macht
    15

Re: Dukan Dieet

Citaat van: Duveltje4
    Dat siliconevel is idd wat ze bij de WW gebruiken. Lag hier al jaren in de kast, ooit eens meegebracht van de Delhaize...

Wel jammer dat ik me iedere avond weeg, dan ben ik slechts 2Kg afgevallen op 10dagen. Maar waar mijn ochtendgewicht en avondgewicht vroeger 1Kg verschil hadden is dat nu 2.3Kg! 's Avonds 110.0, 's morgens 107.7... Waarschijnlijk doordat ik me 's avonds vol thee en water giet :-)

Extra voordeel van het dieet (toevallig ontdekt) mijn bloeddruk is enorm gedaald!! Ik neem al jaren pillen om die onder controle te houden, nu is hij eerder aan de lage kant, als dat zo doorgaat ga ik nog moeten stoppen met die pillen. :-)

Met die pannenkoeken ben ik gestopt, moeilijk te maken en niet lekker. Daartegenover ben ik helemaal gewonnen voor het Poopziebrood (een nieuw brood is geboren!)

Jammer dat je gestopt bent Poopzie, ben ik dan momenteel de enige actieve Dukaner hier? Ik bekijk het nog een aantal weken voor ik er de brui aan geef...

Dat is wel goed Duveltje, dat je bloeddruk enorm gedaald is, alle kleine beetje helpen, dat moet je vooral onthouden en dan komt de rest vanzelf.

op dreef Array
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Reputatie Macht
    0

Citaat van: kleintje
    Duveltje, ik heb mij net ingelogd en ben van plan om dit weekend ermee te starten.
    Bij mij gaat het om een dikke 5kg, en eigenlijk geven ze op een kg na het gewicht dat ik wens, een curve hoelang welke fase, ik zou de eerste fase maar 3 dagen moeten doen, maar ga toch proberen om een week ervan te maken. Tegen midden december zou ik op mijn gewicht moeten zitten.

Volgende week staat er trouwens iets over in Flair

Ik kijk uit naar de dag dat ik ook nog maar 5kg moet afvallen! :-)
    Tegen eind maart zou ik mijn streefgewicht bereikt moeten hebben, dan ben ik op mijn best bij het huwelijk van mijn dochter in april! :-D

Zelf denk ik dat de duur van de aanvalsfaze niet zo superbelangrijk is, het afvallen gaat langzaam maar zeker door!!

Ondertussen 27 dagen bezig en -6.1kg!

komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Oct 2010
    Reputatie Macht
    7

Citaat van: eny_a
    Reeds paar dagen op rij op een Echternach traject...
    niet erg prettig
    In boek staat dat ik dan 1uur ipv 30 min.moet gaan wandelen.
    Op hoop van zege....

het werkt! dat extra wandelen doet me verder afvallen :-)

komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Oct 2010
    Reputatie Macht
    0

@ eny a : das direkt terug motiverend hé ! ik zou da ni zien zitten hoor elke dag een uur gaan wandelen !!
    ben nu bezig van dinsdag en er is 2 kg. af ! Nu ging ik normaal morgen beginnen met de 2de fase en natuurlijk onmiddellijk met de groentjes. Maandag moesten we bij m'n schoonouders gaan eten dus da kon ik goe inplannen want ze is ook gestart ! Nu krijg ik daarjuist telefoon van m'n moeder dat we zondag bij haar moeten gaan eten. Zou ik 2 dagen die groeten doen en daarna gemakkelijk kunnen overschakelen op 1 + 1 ? 5+5 zie ik ni echt zitten. Hebben jullie al zo vroeg in het programma gezondigd ? tsal natuurlijk weer met de nodige drank en zo zijn en ik drink zelf wel graag 1te, 2, 3, ...
    Aan al de rest nog veel dieet"plezier" !!

komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Oct 2010
    Reputatie Macht
    7

Citaat van: mamamieke
    Zou ik 2 dagen die groeten doen en daarna gemakkelijk kunnen overschakelen op 1 + 1 ? 5+5 zie ik ni echt zitten. Hebben jullie al zo vroeg in het programma gezondigd ? tsal natuurlijk weer met de nodige drank en zo zijn en ik drink zelf wel graag 1te, 2, 3, ...

Heb gedurende heel lange tijd na de aanvalsfase de 5/5 gedaan : en toen ik op dat fameuse 'plateau' kwam, ben ik begonnen met 1u wandelen(ipv 25') én overgeschakeld op de 1/1 : wat nog niet zo lang is en er is op die korte tijd nu ineens 1.5 kilo af! Is het dat afwisselen? dat wandelen? geen idee, maar ik ben er blij om : nu gaat het terug vlot.

Ivm zondigen : goh : moet toegeven : ben steeds een bougondiër geweest op alle vlak; die 1ste,2de,3... ken ik ook maar nu is het echt voor mij precies alsof ik dat allemaal niet meer nodig heb. Afgekickt? ;-)
    Mijn start eind sept. had ik wél zo gepland dat er geen speciale etentjes waren, enkel tot hiertoe 2 keer op restaurant geweest en daar dan gegrilde steak en de andere keer vis op steengrill genomen. Telkens met gemengde sla bij op toevallig groentendagen.

Weldra, binnen 3weken staat er een etentje op het programma mét allerlei 'verbodens' mét drank bij etc : wel ja : ik ga dat dan éénmalig doen. En daags nadien een strenge eiwitdag, met zeker geen fruityogurts die ik anders wél elke dag eet.
    Maar als het gaat zoals het nu gaat, zou het wel eens kunnen dat ik tegen dàn naar fase 3 mag! Dan is een feestje/week toegelaten :-)

Jouw resultaat : 2 kilo is al een héél pak als je dat zou zien liggen als een portie gehakt bij de beenhouwer :-))
    Veel succes verder!
    groetjes

komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Oct 2010
    Reputatie Macht
    7

Het is het laatste dieet dat ik wil proberen dus vind ik het leuk dat ik er niet alleen voorsta.
    Vandaag begin ik, het enige probleem is dat ik de haverzemelen nog nt gevonden heb daar ik in de VS woon.

op dreef Array
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Reputatie Macht
    0

@ Lea1957,

Welkom in België

Aangezien het dieët hier bekend is geraakt, onderandere omdat J. Lopez en Halle Berry het toepassen, zullen die haverzemelen in de VS vast wel verkrijgbaar zijn!

Alvast succes met uw laatste dieet!

komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Oct 2010
    Reputatie Macht
    7

hey Duveltje, ik heb de haverzemelen net gevonden en wist niet dat LJ en H Berry dit ook doen..
    Hier wordt aangekondigd dat vanaf begin volgend jaar het nieuwe Europese dieet gelanceerd!!

op dreef Array
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Reputatie Macht
    0

Als het maar verkoopt he

Volgens mij helpt eender welk dieet, of dat nu de weight watchers is, Atkins of Montignac.... De kunst is enkel een dieet te vinden dat je past, waar je achter kan staan, en dat je kan volhouden!!
    Voor mij is dat Dukan, ik hoop voor vele ander ook.

komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Oct 2010
    Reputatie Macht
    7

mijn eerste dag is bijna achter de rug!...

Bladwijzers

Forum rechten