zModal Titel
X
geblgfdgfdlgsfdlg
7° C
MENU
  • in het nieuws
  • beauty
  • gezondheid
  • lifestyle
  • eten & drinken
  • celebs
  • video
  • Nieuwsbrief
in het nieuws
beauty
gezondheid
lifestyle
eten & drinken
celebs
video
Welkom bij Happylicious Forums.
Pagina 3 van de 687 EersteEerste 123451353103503 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 6861

Onderwerp: Dukan Dieet

poopzie
    Guest

Re: Dukan Dieet

Haverzemelen heb ik idd ook gevonden in een biowinkel, nl. de bioplanet van colruyt.

Heb het pannekoeken bakken ondertss al opgegeven, ze blijven altijd plakken aan m'n pan, ook al gebruik ik een antikleef.. het is meer een roerei ipv. een pannekoek.
    Ik heb hem deze morgen nu eens in de oven gebakken, is precies al wat beter aan het lukken.
    Tegen dat ik moet beginnen, zal ik het wel onder de knie hebben zeker

Volgens de website van Dukan, zou mijn ideale gewicht 60kg zijn en zou ik 2 dagen fase 1 moeten volgen, maar ik ga deze toch 5 dagen volgen. Volgens zijn boek kan het geen kwaad, maar als je het té moeilijk vindt om vol te houden, mag je overschakelen naar fase 2. We zien wel

Ik zou zeggen: eet nog wat je wilt eten voor je eraan begint en ga er dan voor!

op dreef Array
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Reputatie Macht
    0

Ik heb mijn pannenkoekjes gebakken op zo een siliconevelletje (nog nooit eerder gebruikt) en dat lukt, op een heel laag vuurtje en pas omdraaien wanneer het loslaat van het velletje. Dat plakt inderdaad verschrikkelijk! En dat zonder suiker!

morgen wordt dus dag één....
    Ben vandaag toch nog maar eens langs de frituur gegaan

poopzie
    Guest

Ah ik start maandag, kan al nie wachten om eraan te beginnen
    Maar 'k vrees dat m'n moed rap zal overgaan na een paar dagen, want 'k hoor van enkele collega's dat het toch wel zwaar is

Mijn pannekoeken zijn sinds gisteren eindelijk gelukt, ze kleven niet meer aan de pan en ik heb mooie ronde pannekoekjes en ik vind ze echt lekker.

Succes Duveltje4!

poopzie
    Guest

@Duveltje4: hoe stel je het ondertussen met je dieet?
    Kan jij mij soms zeggen of het klopt dat je in de 1e fase(aanvalsfase) 2 fruityoghurtjes per dag mag of heb ik dit verkeerd op?
    Kan het niet controleren in het boek, want heb het uitgeleend

vollen bak Array
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Leeftijd
    28
    Reputatie Macht
    14

Ben toch eens benieuwd naar de resultaten, heb dit dieet ook al overwogen...
    My body is a temple

op dreef Array
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Reputatie Macht
    0

Ik vind niets terug over fruityoghurtjes tijdens de aanvalsfaze!? In de samenvatting hiervan staan ze niet vermeld en men vermeld erbij "wat niet in deze lijst is opgenomen is NIET toegestaan".

Ik vond de eerste dag verschrikkelijk moeilijk, vooral 's avonds. Nu na mijn derde dag aanvalsfase denk ik er nog twee bij te doen en dan over te stappen op de cruisefase.
    Aangezien ik nogal graag vlees eet had ik gedacht daarmee voldoende te hebben, maar dat steekt heel snel tegen. Ik leef nu op gekookte zalm, kippefilet, pekelharing, surimi, gerookte makreel, eiwitten met af en toe een dooier, en vooral veel magere platte kaas en yoghurt en heel veel thee en water.

Tot hiertoe is er "slechts" 1Kg af, maar dat moet je toch relativeren met de sloten water die ik nu drink!

Aan allen die volgen, veel succes!!

vollen bak Array
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Leeftijd
    28
    Reputatie Macht
    14

Klinkt toch al positief, wat die kilo betreft. Nog veel succes Duveltje!
    My body is a temple

op dreef Array
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Reputatie Macht
    0

Merci,

Nog een kleine opmerking, na de eerste dag was ik 200g bijgekomen...
    En de verplicht wandeling van 20min per dag deed ik ook niet. (tijdsgebrek, rugproblemen, maar vooral geen zin...)

poopzie
    Guest

Het staat ergens in het begin van het boek, ivm. die fruityoghurtjes, bij het onderdeel zuivelproducten, daar staat alles in detail beschreven wat je precies mag eten. En als ik mij niet vergis, staan daar die fruityoghurts tussen.

@Mirabong: jij moet toch niet meer afvallen, dus waarom zou je dit dieet dan overwegen? Ik dacht dat jij hier eens ergens gezegd had dat je naar een dietiste ging om wat bij te komen/op gewicht te blijven? Ik kan mis zijn ook hoor..

Sjah ik ben dus vandaag begonnen he, met heel veel moed, ook al denk ik wel bij mezelf dat ik er tegen vanavond heel anders ga over denken lol!
    Deze morgen drink ik 2 grote koppen melk, die dukanpannekoeken met zoetstof, vanmiddag eet ik 300gr gerookte zalm met peterselie en ui en vanavond eet ik 300gr gegrilde steak. Tussendoor de honger stillen met water, koffie en platte kaas

Die wandeling ga ik ook niet doen hoor, ik wandel al ne ganse dag voor mijn werk én ik ga met de fiets werken (ook al is da maar 10min ver), dus normaal zou da voldoende beweging moeten zijn op een dag.

vollen bak Array
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Leeftijd
    28
    Reputatie Macht
    14

Poopzie, ik ga sinds 2 maanden niet meer naar mijn diëtiste, ik ben namelijk 'slachtoffer' van het binge-eating disorder en dus zij kan me niet meer helpen
    Eens ik de ziekte onder controle heb, wil ik zeker terug afvallen, want er is het laatste half jaar al meer dan 10 kilo terug bij.

Alvast veel succes!
    My body is a temple

Bladwijzers

Forum rechten