zModal Titel
X
geblgfdgfdlgsfdlg
7° C
MENU
  • in het nieuws
  • beauty
  • gezondheid
  • lifestyle
  • eten & drinken
  • celebs
  • video
  • Nieuwsbrief
in het nieuws
beauty
gezondheid
lifestyle
eten & drinken
celebs
video
Welkom bij Happylicious Forums.
Resultaten 1 tot 2 van de 2
    komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Feb 2016
    Reputatie Macht
    0

Vakantie naar Brabant

Voor mijn studie doe ik onderzoek naar Vlamingen die wel eens een bezoek brengen aan Brabant (Breda, Tilburg, Den Bosch, Eindhoven etc.) of van plan zijn om dit te doen. Ik zou jullie daarom willen vragen om een korte vragenlijst in te willen vullen. De vragenlijst duurt max 5 minuten en je zou mij er enorm mee helpen! Ik heb namelijk al heel veel geprobeerd om mensen te bereiken, maar tevergeefs helaas.

Ps. Je hoeft geen naam, e-mailadres of telefoonnummer etc. in te vullen, het gaat mij namelijk alleen om jouw redenen om Brabant te bezoeken. Het is dus volledig anoniem en jouw gegevens zullen uitsluitend voor dit onderzoek gebruikt worden. Je zult dus geen emails of berichten ontvangen!

Hieronder de link naar de korte vragenlijst:
    https://nhtv.eu.qualtrics.com/jfe/fo...AaxL0zzOTWscGF
    Laatst gewijzigd door blogster; 22-03-16 om 12:27.

komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Feb 2016
    Reputatie Macht
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blogster Bekijk berichten
    Voor mijn opleiding doe ik onderzoek naar Vlamingen die wel eens een bezoek brengen aan Brabant of van plan zijn om dit te doen. Ik zou jullie daarom willen vragen om een korte vragenlijst in te willen vullen. De vragenlijst duurt max 5 minuten en je zou mij er enorm mee helpen! Ik heb namelijk al heel veel geprobeerd om mensen te bereiken.

Ps. Je hoeft geen naam, e-mailadres of telefoonnummer etc. in te vullen, het gaat mij namelijk alleen om jouw redenen om Brabant te bezoeken.

https://nhtv.eu.qualtrics.com/jfe/fo...AaxL0zzOTWscGF
    Graag invullen, ik kom er nog een heleboel te kort!

Bladwijzers

Forum rechten