zModal Titel
X
geblgfdgfdlgsfdlg
7° C
MENU
  • in het nieuws
  • beauty
  • gezondheid
  • lifestyle
  • eten & drinken
  • celebs
  • video
  • Nieuwsbrief
in het nieuws
beauty
gezondheid
lifestyle
eten & drinken
celebs
video
Welkom bij Happylicious Forums.
Resultaten 1 tot 4 van de 4
    Administrator komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Dec 2015
    Reputatie Macht
    10

Red face Jackie-Lou en andere speciale babynamen

Op onze website las je al dat Ann Van Elsen voor Jackie-Lou koos als naam voor haar tweede dochtertje. En zo passeerden er de voorbije maanden/jaren nog wel enkele opvallende: zoals George voor de dochter (!) van Blake Lively, Xess Xava voor het zoontje van de Nederlandse Yolanthe en Wesley Sneijder of Luís voor de zoon van Annelien Coorevits – door sommigen helaas ietwat verkeerd gelezen als ‘luis’.
    Wat vinden jullie van die namen en welke hebben jullie bedacht voor jullie eigen spruit? Of hebben jullie zelf ideetjes voor een originele naam? Zet ze dan hieronder. Wie weet kunnen jullie zo anderen wel inspiratie bieden.

komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Apr 2016
    Reputatie Macht
    0
    Die Jackie-Lou vond ik eigenlijk maar niks, maar nu ik zo de betekenis erachter lees, vind ik het wel speciaal. Maar die Xess Xava?! Belachelijk gewoon!!
    In mijn eigen buurt had ik ook altijd moeite met mensen die hun kinderen naar 'Lord of the Rings'-figuren noemden, zo ken ik een Legolas en een Arwen, echt!
    Ik hoor nog altijd het liefst gewoon normale namen, zoals An of Tom of zo ;-)

komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Dec 2015
    Leeftijd
    39
    Reputatie Macht
    0
    Jackie-Lou is echt een heel mooie naam. Ik begrijp niet dat sommige mensen de nood hebben om te zeggen dat ze een bepaalde naam niet mooi vinden. Dit is beledigend voor de ouders en het kind. Iedereen is vrij en kiest wat hij wil. Alvast proficiat aan de ouders van Jackie-Lou

komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Apr 2016
    Reputatie Macht
    0
    Groot gelijk Eva! Tenslotte moeten zij hun kinderen aan tafel roepen om te komen eten hè ;-)

Labels voor dit Bericht

Bladwijzers

Forum rechten